לימודי רפואה סינית, שיאצו, טווינה ועיסוי. לפרטים והרשמה : ת“א: 03-6815996, חיפה: 04-8720492
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 

קליניקה לטיפולים ברפואה משלימה במרכז הרפואי וולפסון

 
 
במרכז הרפואי וולפסון פועלת מרפאה משלימה למבוגרים, לצד המרפאה המשלימה לילדים שקיימת מאז 1996 . המרפאה פועלת בשיתוף עם מחלקות בבית החולים וכוללת צוות מומחים מצומצם המאפשר היכרות יסודית עם כל המטופלים. הטיפולים כוללים שילוב טיפולים מהרפואה הסינית כמו דיקור, צמחי מרפא, תזונה, שיאצו, רפלקסולוגיה, טווינה ותכנית אישית לשיפור אורח החיים והבריאות.
 
 
  
מאת: מרפאה משלימה בוולפסון
 
היחידה המשלימה (משולבת / אלטרנטיבית) למבוגרים פועלת בצד המרפאה המשלימה לילדים שקיימת זה 15 שנים במרכז הרפואי וולפסון. במסגרת המרפאה ניתנים טיפולים במגוון תחומים תוך קיום קשר הדוק עם הרופא המפנה (למשל רופא א.א.ג., נוירולוג או פנימאי). צוות המטפלים מצומצם ומאפשר מעבר והיכרות יסודית עם כל המטופלים.
המרפאה המשלימה מלווה את המטופל בתהליך הטיפולי המקיף החל מטיפול בהפרעות שינה, תזונה לקויה, התמודדות עם מצבי מתח, לחץ וכעסים, דרך התמודדות עם תופעות לוואי של טיפולים תרופתיים ופיקוח רציף על התקדמות הטיפול.
 
 
הטיפול במרפאה המשלימה למבוגרים הוא תהליך שמתחיל בפגישת אבחון עם אחד ממומחי המרכז. מטרת פגישת האבחון היא לאתר את הבעיה הרפואית ולבנות תוכנית טיפולים איכותית, ייחודית ומתאימה לכל מטופל ומטופל. הטיפול במרכז הרפואי וולפסון משלב גישות שונות ברפואה משלימה, ובניהן דיקור, צמחי מרפא, שיאצו, רפלקסולוגיה, טווינה ותזונה. במרכז נבנית תכנית מותאמת אישית לצרכי המטופל הכוללת הדרכה לאורח חיים בריא, תזונה ומעורבות הסביבה המשפחתית של המטופל.
 
 
סדרת הטיפולים נמשכת לאורך 8 מפגשים או יותר, לפי צרכי המטופל וסוג הבעיה.
הטיפול מבוצע על ידי צוות המרפאה המשלימה בוולפסון ואינו מכוסה על ידי קופות החולים השונות. עלות הטיפול 250₪ לפגישה ראשונה ועוד 1200₪ עבור סדרה של 8 מפגשי טיפול.
 
לקביעת תור ולקבלת פרטים נוספים, מומלץ להתקשר ישירות לאחראי הקליניקה, עידו, בטלפון 0549712800.
 
 
הטיפולים מיועדים לטיפול ומניעה של בעיות בתחומים שונים, כמו:
* סחרחורות,
* מחלות בדרכי הנשימה,
* דלקות אוזניים,
* הפרעות שינה,
* הפרעות במערכת העיכול,
* בעיות אורתופדיות,
* בעיות במערכת השתן,
* הפרעות קשב וריכוז,
* מחלות כרוניות  שונות,
ועוד
 
 
 
מהם היתרונות של מרפאה זו?
- רפואה משולבת - שילוב בין הרפואה המערבית והסינית ובין מספר תחומי טיפול עבור כל מטופל.
 
צוות מקצועי בעל ניסיון רב שנים ברפואה משלימה ומערבית ובעבודה במרפאה המשלימה לילדים בבית חולים וולפסון, בניהולו של ד"ר ניר עמיר, ומצוות המטפלים הבכיר של תמורות בוגרי המסלול ל - לימודי רפואה סינית  לימודי שיאצו  ו לימודי טווינא

- מחיר הוגן - אמנם קיימות מרפאות ציבוריות רבות במחירים זולים, אך שם הטיפול ניתן לפי העקרון של "חצי טיפול בחצי מחיר". מטופלים נדרשים לשלם עבור כל סוג טיפול בנפרד (למשל עבור תזונה, צמחים או דיקור) בעוד שבמרפאה המשולבת המטופל יקבל את כל שיטות הטיפול הנדרשות עבורו. (בכל מקרה, מדובר במחירים שהם מתחת לממוצע המקובל בשוק הפרטי)
 
- פיקוח רפואי לאורך כל הטיפול – צוות המרפאה מקיים ישיבות צוות ובהן דנים על כל המקרים המטופלים בקליניקה. בישיבות נמצאים מיטב אנשי המקצוע מתחומי הטיפול השונים. כך זוכה המטופל לייעוץ שהוא הרבה מעבר לזה המתקבל במרפאה פרטית.
 
- שיתוף פעולה עם רופאי בית החולים – בכל מקרה בו מועלת בעיה הנוגעת לבריאות המטופל, אנו מערבים רופאים מומחים מבית החולים עצמו. כאשר המטופל הגיע דרך רופא או מחלקה, מועבר מידע בין הגופים כדי לקדם את תוצאות הטיפול למקסימום האפשרי.
 
 
 
למידע אודות התכנית המשולבת ברפואה סינית (נטורופתיה סינית) לימודי רפואה משלימה

 
ליצירת קשר, קביעת תורים ולקבלת פרטים נוספים, מומלץ להתקשר ישירות לאחראי הקליניקה, עידו, בטלפון 0549712800.
 
 
חומר זה מוגש כשירות עי צוות הקליניקה של תמורות. © Tmurot
חומר זה אינו מהווה המלצה או הנחייה רפואית והוא נועד לשירות המטפלים והרופאים ולידע כללי בלבד.
 
  
 
 
 
תוכן מקצועי
 
הכנה למבחנים
תזונה סינית
צמחים
דיקור סיני
מקצועות המגע
גוף נפש
מידע קליני
ילדים
נשים
לימודי המשך
השמה מקצועית
פורום רפואה סינית
תמורות בקהילה
מדריך מטפלים
תמורות חדשות
אודות תמורות
 
 
לימודים בתמורות
 
:שם מלא  
:טלפון
:מייל
:תחום
:איזור
 
שלח

 
 
   
   
Copyright © 2024 Tmurot. v12.15.10
בניית אתר ו אחסון אתר: ווב דאטה קום  |  עיצוב אתר: ליעד שר  |  שיווק באינטרנט - דייז