לימודי רפואה סינית, שיאצו, טווינה ועיסוי. לפרטים והרשמה : ת“א: 03-6815996, חיפה: 04-8720492
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 

רשמים מהטיול לנחל אלכסנדר

 
 
הצלילים והצללים, חורשת האקליפטוס והברושים, השדרה הסינית והפנסים, הענפים והחלילים, מוזיקת הג´אז הלילית והפונץ´, החורבה והארוחה, כל אילו ועוד הרבה רשמים על הטיול שהיה בנחל אלכסנדר במוצאי שבת שעברה. כדאי להציץ, להתרגש עוד פעם ולצפות לאירוע הבא
 
 
מאת: אחת המשתתפות
 
 ´בין ברושים יורד הערב
הסתכלי, הצל קרב אלינו...´


הגענו בזמן. כנראה ששעה לא עגולה כמו רבע לשש פועלת את הפסיכולוגיה שלה וגורמת לאנשים לא לאחר. היחידים שאולי אחרו היו מארגני הערב שהיו עסוקים במעשיהם החשאיים בינות לצללים של חורשות האקליפטוס בפרק יפהפה זה (מסתבר שהמארגנים חיכו שיהיה ממש חשוך). אבל אותנו זה לא ממש הטריד משום שהיינו בחברותה, חלק מוכרת וחלק שנעים להכיר. דיילת מתוקה (אסנת) קבלה אותנו בחיוך, צלוחיות מלאות ערמונים חמים, דף הסבר ודיסק CD במתנה. וואו!

לאחר כחצי שעה התכנסות נענו בשיירה לאורך נחל אלכסנדר בדרך העפר המובילה לחניון הראשי. למרות הצללים ניתן היה לראות שמדובר בחורשה מקסימה. עצרנו כולנו בחניון והשארנו את חפצנו במכוניות. יצאנו לטיול קסום בין שבילי הפרק. בלילה הכל נראה שונה והירח הכסוף נותן גוון אחר לשלל הכלניות, עיריות, הרותם והרקפות שמלאו כרים נרחבים לאורך המסלול.

על כתפך ידי תנוח
וצלי על יד צלך פוסע,
מן הים עכשיו נושב הרוח
כי היום, יפתי עובר


רגע לפני שנתקלנו בכוורות פנינו לשביל נוסף ובו שדרה סינית. פשוטו כמשמעותו. השדרה התקשטה בשלל פנסים סיניים (כמעט), פעמוני רוח וזרחנים צבעוניים. פה ושם היו פזורים אוצרות של מטבעות זהב (משוקולד) עם גמדונים (גם משוקולד) כדי שנלקט אותם. לקחנו את הזרחנים והנחנו על ראשינו ככתר. החשיכה החביאה אותנו אך הכתרים זהרו בשלל צבעים ויצרו שיירה של אורות מיוחדים קסומים לאורך הדרך.

 ´בואי נשב, הכל רוגע,
בין עצי הפרדס היום שוקע,
בעלי גפנים הצל נוגע,
בחורשת האקליפטוס כבר החושך מתחבא.
אך...´


התיישבנו בינות לעצי האקליפטוס. פרדסים וגפנים לא היו שם, אבל דורון שדמי, חלילן ג´אז, חילל למעננו מוזיקת לילה עם צלילים המתמזגים בקולות הטבע וברחש העשבים. פונץ´ חם הוגש בכוסיות משקה והשתלב בין הצלילים לצלליות.

המשכנו בשביל צר לעבר בית אבן ישן הממוקם על ראש גבעה. כיוונו אותנו שלל הנרות הקטנים וזיקוקים אחדים אשר נצנצו מבין אבני החורבה. זוהי חירבת סמארה הבנויה מאבני כורכר. המקום הייה מיושב בעבר ע´י כפריי האזור, ושמש בתקופות מסוימות כתחנת מכס מהעידן העותומאני.

שמי ראשך אצלי על ברך
בצמה השחורה אקלע לך פרח,
ציפורים שרות את שיר הדרך,
בחורשת האקליפטוס כבר הלילה מחכה

נירה רבינוביץ´ חיללה בחליל צד את השיר ´לפנות ערב´ של יעקוב שבתאי וסשה ארגוב (זהו השיר המלווה את הסיפור אותו אתם קוראים כרגע) ואנחנו שרנו שירים שונים מתוך השירון המחולק. פונדו הגבינה ופונדו השוקולד שניר הכין באהבה אמנם נשרפו על הגזיות החזקות (ומובטח שהרעיון ישמר לאירוע אחר) אבל שפע האוכל הטעים, תה הצמחים החם, מוזיקת החלילים של ג´יימס גאלוו´י, עוד פונץ´ ובעיקר האווירה והאנשים שהיו מסביב עשו את טיול הערב לבלתי נשכח.

בסביבות 22:30 התקפלנו במכוניותינו לעבר הבית.
תמורות


למאמר אודות פעיליות תרבות שאירעו בתמורות ניתן ללחוץ כאן: תרבות בתמורות

למאמר אודות תמורות ומייסדיה ניתן ללחוץ כאן: אודות תמורות
להסבר אודות תכניות לימודים בתמורות (רפואה סינית, שיאצו, טווינה, נטורופתיה סינית, תזונה, עיסוי רפואי) ניתן ללחוץ כאן: לימודים בתמורות
 
 
 
 
תוכן מקצועי
 
הכנה למבחנים
תזונה סינית
צמחים
דיקור סיני
מקצועות המגע
גוף נפש
מידע קליני
ילדים
נשים
לימודי המשך
השמה מקצועית
פורום רפואה סינית
תמורות בקהילה
מדריך מטפלים
תמורות חדשות
אודות תמורות
 
 
לימודים בתמורות
 
:שם מלא  
:טלפון
:מייל
:תחום
:איזור
 
שלח

 
 
   
   
Copyright © 2024 Tmurot. v12.15.10
בניית אתר ו אחסון אתר: ווב דאטה קום  |  עיצוב אתר: ליעד שר  |  שיווק באינטרנט - דייז