לימודי רפואה סינית, שיאצו, טווינה ועיסוי. לפרטים והרשמה : ת“א: 03-6815996, חיפה: 04-8720492
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 

הייתה מסיבה פיצוץ

 
 
מקום שנעים בו ביום חמישי בערב תמורות חגגה את סוף שנת הלימודים במפגש בוגרים ועמיתים מול בריכת השחייה של קיבוץ עין החורש. היה מעל למצופה ופשוט מדהים. אז המון תודה לכל המשתתפים שבאו לחגוג, המון תודה לכל מי שסייע בחלקים האמנותיים, המון תודה לכל מי שתרם, השקיע ועזר לארגן ומעל לכל המון תודה לך, גיא, על ההשקעה והדרך בה ניהלת את הכל. כולנו מחכים כבר לשנה הבאה לראות מה יהיה, כי מסטנדרטים כאילו, כידוע, לא רוצים לרדת.
 
 
מאת: ניר עמיר
 
ביום חמישי בערב ה31 ליולי 2003 , תמורות חגגה את סוף שנת הלימודים במפגש בוגרים ועמיתים מול בריכת השחייה של קיבוץ עין החורש. אווירת עין החורש תמיד עושה לנו את זה: השילוב המוצלח בין בריכה לבין רחבת ריקודים, בין סביבה פסטורלית לבין שולחנות אוכל עמוסים, בין קטעים אמנותיים לבין ריקודים ומוזיקה עדכנית היה השנה יותר ממוצלח. בזכותו של גיא, מארגן המסיבה, זכינו השנה לפינוקים מיוחדים כמו מתנות ומחוות, דוכן גלידות מצוינות, מזנון עמוס ונדיב, דוכן טעימות גבינות אורגניות ועוד פינוקים מפינוקים שונים. מובן שאל כל אילו תרמו הדברים העיקריים שהם האנשים הייחודיים שכה כיף לבלות איתם והרוח המיוחדת של תמורות.

אני חייב לציין שזו לי פעם ראשונה שאני לא מעורב בארגון המסיבה כמעט לחלוטין, דבר שאפשר לי ליהנות יותר מכל שנה אחרת. איך שהוא פתאום נזכרתי שפעם השתתפתי בחתונה בודהיסטית קלאסית בתאילנד (או לפחות הבטיחו לי שהיא הכי טובה והכי מייצגת...). החתן והכלה עמדו ניצבים דום על במה כשבזה אחר זה עלו לבמה חברים ובני משפחה וברכו אותם בקול לפני כולם בעוד כל שאר הקהל אוכל וחוגג. לאחר כשלוש שעות הוגשו המנות האחרונות וברגע שהן הסתיימו הקהל התפזר והשאיר את הזוג המאושר (?) עדיין עומד דום על הבמה.

אז המון תודה לכל המשתתפים שבאו לחגוג, המון תודה לכל מי שסייע בחלקים האמנותיים, המון תודה לכל מי שתרם, השקיע ועזר לארגן ומעל לכל המון תודה לך, גיא, על ההשקעה והדרך בה ניהלת את הכל. כולנו מחכים כבר לשנה הבאה לראות מה יהיה, כי מסטנדרטים כאילו, כידוע, לא רוצים לרדת.
 
 
 
 
תוכן מקצועי
 
הכנה למבחנים
תזונה סינית
צמחים
דיקור סיני
מקצועות המגע
גוף נפש
מידע קליני
ילדים
נשים
לימודי המשך
השמה מקצועית
פורום רפואה סינית
תמורות בקהילה
מדריך מטפלים
תמורות חדשות
אודות תמורות
 
 
לימודים בתמורות
 
:שם מלא  
:טלפון
:מייל
:תחום
:איזור
 
שלח

 
 
   
   
Copyright © 2024 Tmurot. v12.15.10
בניית אתר ו אחסון אתר: ווב דאטה קום  |  עיצוב אתר: ליעד שר  |  שיווק באינטרנט - דייז