לימודי רפואה סינית, שיאצו, טווינה ועיסוי. לפרטים והרשמה : ת“א: 03-6815996, חיפה: 04-8720492
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 

סמינרים ועבודות בנושא – ילדים

 
 
רשימת הסמינרים והעבודות שנעשו בקליניקה המשולבת של תמורות בנושאים השייכים לתחום הילדים, בין השאר ניתן למצא עבודות בנושאים: בעיות התנהגות (ADD, ADHD), ילדים בסיכון, טיפול בשיאצו בילדים שעברו התעללות מינית, שילשולים, שיתוק מוחי ואסטמה.
 
 
מאת: בוגרי הקליניקה המשולבת של תמורות
 


  • אסטמה – חדש! -(2007)- עבודת גמר מעולה! כוללת דיווח על טיפול בתשעה מטופלים, ביניהם תינוקות וילדים, כוללת המלצות למניעה ולטיפול. (מאת טלי שני רגב, אביה דהן ושירי אביגאל) (128 kb)
    לחץ כאן לתקציר העבודה.

     
  • הטיפול בשיאצו בילדים במצבי סיכון - עבודת גמר שנעשתה במסגרת פעילויות התרומה לקהילה של תמורות, במרכז חירום לילדים במצבי סיכון ´מקום בלב´ בתל-אביב. עבודה מפורטת ומקצועית, המציגה את הרקע המערבי והטיפול בילדים בסיכון, סקירה מקיפה על בעיות רגשיות-נפשיות בראי הרפואה הסינית, וכוללת דיווחים מפורטים על טיפולים בתשעה ילדים במסגרת הפרוייקט. (מאת יעל ניב) (300 kb)
    ניתן לראות את תקציר העבודה בלבד, במאמר נפרד.

     
  • ´מגע מתקן´(2006) – שיאצו והתעללות מינית בילדים (מאת מאיה וינברג) (133 kb)
    עבודה מרתקת המציגה 3 סיפורי מקרה של טיפול בילדים השוהים בבית מחסה ´מקום בלב´. העבודה מביאה סקירת רקע מערבי על התעללות מינית והטיפול בילדים, את גישת הרפואה הסינית (לפי חמשת האלמנטים) וכן פרק קצר על תרגילי נשימה המותאמים לעבודה עם ילדים.

     
  • הפרעות קשב וריכוז (2007) – מציגה את הצד המערבי, הסתכלות מבחינת הרפואה הסינית ותיעוד של טיפול בארבעה ילדים הסובלים מההפרעה. . (מאת חנית איגלניק ונוגה ברוידא ) (244kb) לחץ כאן לתקציר העבודה.
     
  • עבודת גמר: ADHD - (משנת 2005) - עבודה שנעשתה במסגרת פעילויות התרומה לקהילה של תמורות - טיפול בילדים בסיכון, במועדונית ´בית הילד´ בנשר. טופלו 4 ילדים. העבודה מפורטת ומאורגנת, וכוללת הפניה למקורות רבים ומגוונים - מתוך הטקסט עצמו (כך שנוח לעקוב אחר המקור של כל נושא המוצג בעבודה).
    העבודה כוללת התייחסות לתוספי מזון המתאימים לילדים עם הפרעות קשב, ונספחים בנושאים: סוגי קשב, תרופות ל ADHD והנחיות לטיפולי שיאצו בילדים.
    (מאת אדי רוזנבאום ואלי ספיר) (388 kb)
     
  • עבודת גמר: בעיות התנהגות, פעלתנות יתר, קשב וריכוז בילדים – עבודה שנעשתה במסגרת פעילויות התרומה לקהילה של תמורות, בבי´ס שז”ר ביפו. טופלו 4 ילדים בכתה ד´, 2 בנים ושתי בנות. עבודה מפורטת ומסודרת, המציגה גם מקורות רבים הקשורים לנושאים רבים בעבודה עם ילדים בכלל, ועם ילדים בסיכון או ילדים בעלי הפרעות קשב או התנהגות בפרט. (מאת הילה גרון ונגה פינחסי) (442 kb)
     
  • ADD (הפרעות קשב) – מערבי וסיני. (מאת גליה שחר) (156 kb)
     
  • ADHD (הפרעת קשב והיפראקטיביות) – מערבי וסיני. (מאת גידי כהן) (123 kb)

     
  • עבודת גמר: שלשולים בילדים – עבודת גמר קצרה, במתכונת שונה במקצת מעבודות הגמר הרגילות, ומציגה תאור מקרה של טיפול בשני ילדים, אחים, הסובלים משלשול. העבודה מתמקדת בהמלצות התזונתיות ומדגישה את החשיבות של התגייסות הסביבה לשיתוף פעולה עם המאמץ הטיפולי. כמו כן ניתן למצא פה סקירה מקפת על הפעילות הנורמטיבית של מערכת העיכול, כולל תמונות. (מאת יורם רז) (404 kb)

     
  • שיתוק מוחין (CP)חדש! (2005) - בעבודה ניתן למצא סקירה מערבית טובה על הנושא ושיטות שונות המשמשות לטיפול, וסיכומי טיפולים מפורטים. העבודה מכילה התייחסות קצרה בלבד לשיתוק מוחין מבחינת הרפואה הסינית. (מאת איתי אלון, ניר כהן וקובי זאווי) (102 kb)

     
  • שיתוק מוחין (CP) – מערבי וסיני. (מאת יעל ארנון-ורד) (110 kb)


     

 
 
 
 
תוכן מקצועי
 
הכנה למבחנים
תזונה סינית
צמחים
דיקור סיני
מקצועות המגע
גוף נפש
מידע קליני
ילדים
נשים
לימודי המשך
השמה מקצועית
פורום רפואה סינית
תמורות בקהילה
מדריך מטפלים
תמורות חדשות
אודות תמורות
 
 
לימודים בתמורות
 
:שם מלא  
:טלפון
:מייל
:תחום
:איזור
 
שלח

 
 
   
   
Copyright © 2024 Tmurot. v12.15.10
בניית אתר ו אחסון אתר: ווב דאטה קום  |  עיצוב אתר: ליעד שר  |  שיווק באינטרנט - דייז