לימודי רפואה סינית, שיאצו, טווינה ועיסוי. לפרטים והרשמה : ת“א: 03-6815996, חיפה: 04-8720492
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 

הקליניקה המשולבת של תמורות ברפואה סינית - דף מידע

 
 
תשאול על ידי רופא הקליניקה המשולבת של תמורות פועלת, באיכות גבוהה ובמחירים סמליים, בימי השבוע השונים. הקליניקה כוללת מטפלים ברפואה סינית, דיקור, תזונה, צמחי מרפא, שיאצו וטווינה. בשל מתכונתה האקדמאית מוקדש לכל מטופל זמן דיון ו'סיעור מוחות' בין המטפלים במגוון השיטות השונות. מאמר זה מסביר את פעילות הקליניקה השוטפת בחיפה ובת"א ואת התנאים הדרושים להשגת ההצלחה המרבית. כמו כן מעלה המאמר נוהלי פנייה וקביעת תורים.
 
 
מאת: ד´´ר ניר עמיר
 
הקליניקה המשולבת של תמורות פועלת באיכות גבוהה ובמחירים נוחים מאוד, במתכונת אקדמית. צוות מטפלי הקליניקה כולל תזונאים, רופאים, מטפלים בשיאצו וטווינה ומטפלים ברפואה סינית, דיקור, תזונה, צמחי מרפא, שיאצו וטווינה אשר הוכשרו במסגרת לימודים ארוכה ואינטנסיבית והינם ממלאים כרגע את תכנית ההתמחות שלהם.

לתיאום מפגש בקליניקה יש להתקשר
בת"א - בת עמי 9 , מדרחוב תאטרון גשר: 03-6829756 אלה
בחיפה - רחוב העצמאות 39 כניסה מכיוון קמפוס הנמל 052-6991204  שוש

הקליניקה המשולבת של תמורות מטפלת במגוון בעיות כגון כאבי גב, בעיות במערכת העיכול, כאבי ראש ומיגרנות, מצבי חרדה ומצוקה נפשית, בעיות קשב במבוגרים, תסמונת העייפות הכרונית, בעיות גינקולוגיות שונות ועוד מגוון רב של מקרים. כמו כן הקליניקה תומכת באתר האינטרנט של תמורות מבחינת מידע שוטף והצגת מקרים קליניים.

הטיפולים מבוצעים תחת בקרת מטפלים מוסמכים, בעלי ניסיון רב שנים, ובפיקוח רפואי קונוונציונלי. כיוון שמדובר בקליניקה במתכונת אקדמית, עלויות הטיפול נמוכות ומשך זמן ההשקעה ארוך מן המקובל. צוות הקליניקה ממשיך את עבודתו בדיונים, חיפוש חומר משלים והתייעצות עם מטפלים בכירים אחרים גם לאחר הליכת המטופל.

סדרת המפגשים כולל ייעוץ וטיפול בשיטת טיפול אחת (תזונה, דיקור, צמחי מרפא או שיאצו / טווינה). משך הסדרה נקבע ללא קשר למשך הטיפול המומלץ להשגת תוצאות. ברוב המקרים נדרשים שתי סדרות לטיפול כדי להגיע לתוצאות המקוות. יחד עם זאת, במקרים רבים משולבת יותר מגישה טיפולית אחת, לפי הצרכים הבריאותיים של המטופל ולפי יכולות הקליניקה, וזאת ללא תוספת תשלום.
במסגרת הקליניקה אנו מפנים לשיטות טיפול שלימות נוספות על פי הצורך (למשל בדיקות חשובות אצל רופא המשפחה), אשר מבוצעים ע´י מטפלי חוץ העומדים אתנו בקשר.

לאחר פנייתך אל מזכירות הקליניקה יתקשר אליך נציג הקליניקה לקביעת תור. במידה שקיימת דחיפות בפנייה, אנא, ציין/י זאת בפני המזכירות במפורש. תוכל/י להיעזר במדריך המטפלים של אתר זה לצורך איתור מטפל חוץ העומד אתנו בקשר עד שיתפנה מקום בקליניקה. במידה וסוג הבעיה אינו מתאים לפתרון במסגרת הקליניקה יעשה מאמץ להתאים לך מטפל חוץ הבקיא בסוג הבעיה שלך.

ילדים עם בעיות בעלות אופי נוירולוגי (למשל כאבי ראש, הפרעות למידה, היפראקטיביות, טיקים, בעיות מוטוריות ועוד) מוזמנים לפנות למרפאה המשלימה לילדים שבבית חולים וולפסון המנוהלת על ידי צוות תמורות. מטופלים הגרים במקום רחוק יכולים להגיע לפגישת אבחון ויופנו, במידת האפשר, למטפל מתוך צוות המרפאה באזור מגוריהם.

טרם הגעתך לקליניקה אנו ממליצים לקרוא את טופס ההסכמה המבהיר את עקרונות פעילותה.

לפניה ולקביעת תור יש להתקשר למזכירות תמורות ת"א: 03-6815996 או 03-6829756 במידה ונחוץ לצרף חומר רפואי (העתק!) טרם הקבלה, יש לשלוח אותו בתאום עם המזכירות בפקס או בדואר.

צוות מטפלי הקליניקה המשולבת של תמורות מאחל לך הצלחה והנאה מההליך הטיפולי

להפניות
למאמר אודות תמורות ומייסדיה ניתן ללחוץ כאן: אודות תמורות
להסבר אודות התכנית המשולבת ברפואה סינית (נטורופתיה סינית) ניתן ללחוץ כאן: המסלול המשולב
למידע נוסף על הקליניקה המשולבת של תמורות ניתן ללחוץ כאן: קליניקה טיפולית

חומר זה מוגש כשירות ע´י צוות המטפלים של המרפאה המשלימה בתמורות ובמרכז רפואי וולפסון. © Tmurot
חומר זה אינו מהווה המלצה או הנחייה רפואית והוא נועד לשירות המטפלים והרופאים ולידע כללי בלבד.

 
 
 
 
 
תוכן מקצועי
 
הכנה למבחנים
תזונה סינית
צמחים
דיקור סיני
מקצועות המגע
גוף נפש
מידע קליני
ילדים
נשים
לימודי המשך
השמה מקצועית
פורום רפואה סינית
תמורות בקהילה
מדריך מטפלים
תמורות חדשות
אודות תמורות
 
 
לימודים בתמורות
 
:שם מלא  
:טלפון
:מייל
:תחום
:איזור
 
שלח

 
 
   
   
Copyright © 2024 Tmurot. v12.15.10
בניית אתר ו אחסון אתר: ווב דאטה קום  |  עיצוב אתר: ליעד שר  |  שיווק באינטרנט - דייז