לימודי רפואה סינית, שיאצו, טווינה ועיסוי. לפרטים והרשמה : ת“א: 03-6815996, חיפה: 04-8720492
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 

סיפור בוגרת - פזית קוריאט-קנר - בוגרת מסלול רפואה סינית, שיאצו וטווינה במכללת תמורות

 
 
כתבה זו עוסקת בדמותה ובהתפתחותה של מטפלת, בוגרת מסלול הלימודים המשולב ברפואה סינית. תמורות שמחה להציג ולפרגן.
 
 
מאת: תמורות
 
פזית קוריאט - קנר מטפלת, מאז שסיימה את לימודיה ב- 2011 , בדיקור סיני, צמחי מרפא ובתזונה בקליניקה פרטית בחולון והיא מתמחה במחלות פנימיות ובטיפול בילדים.
לתמורות הגיעה פזית אחרי שלמדה ביולוגיה באוניברסיטה הפתוחה ואף סיימה שני תארים אקדמיים באוניברסיטת תל אביב בספרות ובמנהל חינוך. למרות שכבר השקיעה הרבה זמן ואנרגיה בלימודים, משהו לא הרפה ולא נתן מנוח. היא הרגישה שלא תוכל לוותר על הצורך העז שבער בה לטפל ולעזור לאחרים והחלה לחפש בית ספר מתאים ללימודי רפואה משלימה.
 
פזית עברה את כל מוסדות הלימוד המוכרים בתחום אבל מיד אחרי ראיון עם ד"ר ניר עמיר (מנהל אקדמי) החליטה שתמורות הוא המקום המתאים. היא התרשמה בעיקר מהשילוב של קורסים ברפואה מערבית ומהגישה הידידותית לתלמיד. כאמא לילד קטן, היה לה חשוב לוודא שתכנית הלימודים תאפשר לה לתפקד כאם וכסטודנטית במקביל.
 
ב-2006 החלה פזית ללמוד בתמורות: "אני זוכרת אווירה של משפחה, כיף גדול. מצאתי חברות טובות, קיבלתי הרבה עזרה מהצוות, עד לרמה של המזכירות. לבוא ליום לימודים בתמורות זה כמו לבוא הביתה, כי תמיד יש מי שמקשיב. בתור מישהי שלמדה באוניברסיטה אני יכולה להשוות- שם הסטודנט מרגיש כמו בורג במערכת ואילו בתמורות כל תלמיד חשוב!".
 
"צוות המורים בתמורות מורכב מאנשי מקצוע מצוינים בתחומם, כך שכל מורה הביא לתכנית הלימודים את הנישה שלו. לדעתי, הדבר הכי משמעותי שקיבלתי בתמורות הוא הידע ברפואה מערבית. כיום כשמתקשר מטופל ומדבר על מחלה מסוימת אני מיד יודעת במה מדובר מפני שאני מכירה את המונחים וזה תורם לאמינות ולמקצועיות שלי. בנוסף, זה מאפשר לי לעבוד בשיתוף פעולה עם הרופא מקופת חולים ולקיים איתו דיאלוג מקצועי".
 
פזית מספרת בנוסף שהיא מרגישה הרבה ביטחון  לגבי טיפול בצמחי מרפא, תחום שנחשב מסובך מפני שהצמחים יכולים להיות בקונפליקט עם תרופות מסוימות שהמטופל נוטל. כמו כל הכיתה שלה, היא עברה את בחינות ההסמכה של האגודה לרפואה סינית ומבחן הסמכה נוסף לטיפול בצמחי מרפא. "בזכות הידע המעמיק קיבלתי כלים מצוינים ובטחון מקצועי והראיה שפתחתי קליניקה מיד עם סיום לימודי ב-2011. למרות שלא פרסמתי, שמי עובר מפה לאוזן על בסיס של הצלחות והקליניקה פעילה בדיוק כמו שחלמתי שתהיה".
 
 
 
 
 
תוכן מקצועי
 
הכנה למבחנים
תזונה סינית
צמחים
דיקור סיני
מקצועות המגע
גוף נפש
מידע קליני
ילדים
נשים
לימודי המשך
השמה מקצועית
פורום רפואה סינית
תמורות בקהילה
מדריך מטפלים
תמורות חדשות
אודות תמורות
 
 
לימודים בתמורות
 
:שם מלא  
:טלפון
:מייל
:תחום
:איזור
 
שלח

 
 
   
   
Copyright © 2024 Tmurot. v12.15.10
בניית אתר ו אחסון אתר: ווב דאטה קום  |  עיצוב אתר: ליעד שר  |  שיווק באינטרנט - דייז