לימודי רפואה סינית, שיאצו, טווינה ועיסוי. לפרטים והרשמה : ת“א: 03-6815996, חיפה: 04-8720492
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 

סיפור בוגר: אייל לוי-לידור

 
 
כתבה זו עוסקת בדמותו ובהתפתחותו של מטפל העוסק בשיאצו ודיקור סיני בקופת חולים כללית. תמורות שמחה להציג ולפרגן.
 
 
מאת: תמורות
 
אייל לוי-לידור מטפל ב-9 השנים האחרונות בשיאצו ובדיקור סיני בקופת חולים כללית. בנוסף הוא פועל בקליניקה פרטית בקיבוץ מגל. אייל התמחה בטיפול בבעיות אורתופדיות, בבעיות צוואר, גב ומפרקים ובכאבים.
ב- 1998 סיים אייל לימודי משחק בבית-צבי אבל לאחר שעבד בתחום הבין "שזה לא זה..." ושיהיה עליו לעשות הסבה מקצועית. הוא חיפש תחום שונה שמתרכז ב"אחר" (במקום ב"עצמי"), תחום שיאפשר לו לתעל את האנרגיה שעד אז הופנתה לקהל הרחב – לאדם אחד (למטופל). תוך כדי חיפוש נזכר בחלום ילדות— להיות פזיותרפיסט, ומכאן הדרך ללמוד טיפול במגע הייתה קצרה.
 
לגמרי במקרה הוא שמע על מכללת תמורות, התקשר והגיע לערב מבוא עם גיורא ליכט (מייסד ומנהל המכללה). הוא נזכר שלבסוף בחר ללמוד דווקא בתמורות בגלל שהרגיש שזו מכללה מסוג אחר (במובן החיובי של המילה). מוסד שמציע גם השכלה ברמה גבוהה וגם  אווירה משפחתית-אינטימית ותשומת הלב אישית שניתנת לכל סטודנט.
אייל למד במסלול לימודי שיאצו במשך 3 שנים ולאחר מכן המשיך בלימודי רפואה סינית למשך 5 שנים נוספות. את תקופת לימודיו הוא מגדיר כ"אהבה ממבט ראשון— תקופה מדהימה!". היה מרתק להכיר תחום חדש שהוא עולם ומלואו, וללמוד כיצד להסתכל על דברים מנקודת מבט של תרבות אחרת. מהמורים הוא זוכר מקצועיות ברמה הכי גבוהה, והרבה תשוקה מדבקת  לעניין.
 
הלימודים הכינו את אייל לוי-לידור היטב למקצוע, הרבה בזכות הדחיפה למצוינות במהלך הלימודים. בתמורות הוא קיבל בנוסף ארסנל כלים יקר ערך הכולל: מיומנות בתשאול, יכולת גבוהה באבחון ועוד. "הלימודים היו רק ההתחלה ועד היום בפרקטיקה אני ממשיך להתפתח באמצעות הידע שקיבלתי בתמורות ולימוד יומיומי".
 
הדבר הכי משמעותי בעיניו הוא העובדה שאחרי 10 שנות עבודה בתחום הוא עדיין נלהב ומלא עניין: "מעולם לא קמתי בבוקר לעבודה בלי חשק ומעולם לא היה לי טיפול משעמם. כל טיפול מהווה עבורי הזדמנות ללמוד משהו חדש".
 
 
 
 
תוכן מקצועי
 
הכנה למבחנים
תזונה סינית
צמחים
דיקור סיני
מקצועות המגע
גוף נפש
מידע קליני
ילדים
נשים
לימודי המשך
השמה מקצועית
פורום רפואה סינית
תמורות בקהילה
מדריך מטפלים
תמורות חדשות
אודות תמורות
 
 
לימודים בתמורות
 
:שם מלא  
:טלפון
:מייל
:תחום
:איזור
 
שלח

 
 
   
   
Copyright © 2024 Tmurot. v12.15.10
בניית אתר ו אחסון אתר: ווב דאטה קום  |  עיצוב אתר: ליעד שר  |  שיווק באינטרנט - דייז