לימודי רפואה סינית, שיאצו, טווינה ועיסוי. לפרטים והרשמה : ת“א: 03-6815996, חיפה: 04-8720492
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 

מופעי רחוב במתחם התחנה

 
 
מתחם התחנה ליד תמורות במרחק 5 דקות הליכה מ"תמורות", בין חוף הים לשכונות נווה-צדק ומנשייה נמצא מתחם התחנה - אחד האזורים המשוחזרים היפים ביותר בעיר שמהווה גם מוקד אורבני תוסס. זהו סיפורו של מקום שעבר מהפך, אחד המקומות התוססים והדינאמיים בתל אביב
 
 
מאת: תמורות
 
מתחם התחנה
במרחק 5 דקות הליכה מ"תמורות", בין חוף הים לשכונות נווה-צדק ומנשייה נמצא מתחם התחנה - אחד האזורים המשוחזרים היפים ביותר בעיר שמהווה גם מוקד אורבני תוסס. מ- 1892 עד 1948 פעלה במקום תחנת רכבת בקו יפו - ירושלים - פרי יוזמה של הנדבן הידוע מונטיפיורי. היה זה קו הרכבת הראשון במרחב שבין טורקיה למצריים, ולמרות שהנסיעה ארכה 4 שעות (!) היא הייתה אמצעי תחבורה פופולרי לרבים, ביניהם גם עבור בנימין זאב הרצל והקיסר האוסטרי וילהלם השני. לאחר שנים ארוכות של הזנחה, עם סגירת קו הרכבת הישן, זכתה התחנה ב-2005 לעדנה בזכות עבודות שימור ופיתוח נרחבות. ב-2010 נפתח מתחם התחנה המחודש באופן רשמי לקהל הרחב והפך למתחם בילוי תוסס שמציע אירועי תרבות מגוונים, החל מתערוכות אמנות וגלריות ועד ירידי אוכל ויצירה.
 
בנוסף לחנויות, מסעדות, ברים ובתי קפה נמצאים במתחם מספר מבנים היסטוריים שלא כדאי להחמיץ גם בגלל חשיבותם ההיסטורית וגם בגלל יופיים: מבנה התחנה, בית משפחת וילנד ובית החרושת - משפחה טמפלרית שהקימה במקום בית חרושת למלט שהיה חלוץ תעשיה זו בישראל. הבית האדום - דוגמה לבית מגורים ערבי טיפוסי. בנוסף, תוכלו לבקר בקרון רכבת חווייתי עם מיצג תלת-ממדי.
 
 
בילוי חורפי במתחם
בנוסף לאדריכלות היסטורית מציע המקום מידי שבת, החל מהשעה 13:00, בילוי צבעוני במיוחד: מופעי תאטרון רחוב וקרקס לכל הגילאים, בהשתתפות אמני רחוב בינלאומיים, פסלים חיים ונגני רחוב (אורך כל מופע 45-30 דקות). המופעים מציגים את מגוון מקצועות הקרקס; ג'אגלינג, ליצנות, להטוטי אש, אקרובטיקה אווירית והכל בצחוק ובהומור.


המכללה ופינות החמד של העיר
האם מה שהיה טוב ליונה הנביא, לאלכסנדר מוקדון ולפטרוס הקדוש, יכול להיות טוב גם לנו?
יפו (עיר נמל מהמאה ה-15 לפנה"ס) שאירחה לאורך ההיסטוריה את הדמויות הללו עוברת מהפך בעשור האחרון, משנה את פניה והופכת לאחת מפינות החמד של העיר. קשה שלא להבחין בדגש המיוחד שהושם על שימור עיצובם המקורי של מבנים היסטוריים רבים ועל טיפוחו של מרחב ציבורי פתוח. כך שבתמורות
אנחנו ממוקמים במרכז העניינים, בלב אחד האזורים המתחדשים והדינאמיים של תל אביב.


למידע נוסף
למידע אודות מסלול לימודי שיאצו בתמורות
למידע אודות מסלול לימודי טווינא בתמורות
למידע אודות מסלול לימודי רפואה סינית בתמורות
 
 
 
 
תוכן מקצועי
 
הכנה למבחנים
תזונה סינית
צמחים
דיקור סיני
מקצועות המגע
גוף נפש
מידע קליני
ילדים
נשים
לימודי המשך
השמה מקצועית
פורום רפואה סינית
תמורות בקהילה
מדריך מטפלים
תמורות חדשות
אודות תמורות
 
 
לימודים בתמורות
 
:שם מלא  
:טלפון
:מייל
:תחום
:איזור
 
שלח

 
 
   
   
Copyright © 2024 Tmurot. v12.15.10
בניית אתר ו אחסון אתר: ווב דאטה קום  |  עיצוב אתר: ליעד שר  |  שיווק באינטרנט - דייז