לימודי רפואה סינית, שיאצו, טווינה ועיסוי. לפרטים והרשמה : ת“א: 03-6815996, חיפה: 04-8720492
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 

טליה בן-אריה - סיפור בוגרת מסלול רפואה סינית, שיאצו וטווינה במכללת תמורות

 
 
כתבה זו עוסקת בדמותה ובהתפתחותה של מטפלת, מדריכה ומרכזת קורס בטווינה. תמורות שמחה להציג ולפרגן.
 
 
מאת: תמורות
 
מטפלת ברפואה סינית בקליניקה שלה ברמת-גן ומתמחה במחלות פנימיות ובגניקולוגיה.
במקביל, מרכזת קורס טווינה בתמורות, מסייעת בהקמת פרויקט הלמידה מרחוק וממשיכה להעמיק את התמחותה בקליניקה של מטפל ותיק.
 
לפני עשר שנים, אחרי שחזרה משהות ארוכה באוסטרליה, הרגישה טליה על פרשת דרכים וחיפשה תחום מקצועי שמחבר בין נפש לגוף ונוגע בנשמה. לתמורות הגיעה במקרה ("או שלא במקרה...") בעקבות המלצה של בת דודתה, סטודנטית לשעבר של המכללה. טליה קיבלה את ההמלצה, הצטרפה למסלול לימודי השיאצו ומיד התאהבה בתחום ונשאבה פנימה. לדבריה: "זה התאים כמו כפפה ליד!". היא הבינה שזה הדבר הנכון עבורה ובהמשך הצטרפה למסלול של רפואה סינית.
 
למרות שהלימודים במכללת תמורות דרשו השקעה, הם הוציאו מטליה את המיטב. המטרה הברורה שהציבה לעצמה יחד עם הרצון העז והשאיפה להבין את הרפואה הסינית לעומקה, הפכו אותה ל"חרשנית" שמוציאה מאיות.
עד היום זוכרת טליה את היום הראשון בתמורות ואת השיעור הראשון בשיאצו. השיעור התחיל ונגמר ב"סייזה" - ישיבה יפנית על הברכיים, במעגל. התלמידים התבקשו לנשום עמוק ולשאוף, להכניס אוויר ולשחרר, להתנקות ולהתרכז. עבור טליה זה היה רעיון חדש לחלוטין - פתאום עם כל נשימה היא הרגישה אנרגיה רעננה ורוגע מסוג אחר: "הרגשתי כאילו שאני מהלכת על ענן".
 
זיכרון נוסף יש לה מלימודי רפואה מערבית שהתקיימו מידי יום שישי במשך שנתיים. למרות העומס זו הייתה חוויה מחזקת. טליה, שתמיד התקשתה במדעים מדויקים בבית הספר, פתאום התעלתה על עצמה במסגרת תמורות. לראשונה בחייה היא הצליחה בלימודי קורסים במדעי יסוד כמו פיזיקה רפואית, ביו-כימיה ורפואה: "קיבלתי המון ידע, וידע זה כוח".
 
כיום, כמטפלת, טליה יודעת שקיבלה מהלימודים בתמורות את היכולת להתכוונן כדי להקשיב לאחר במלוא מובן המילה. ובנוסף, את הדחף לחקור, לא לותר ותמיד לרדת לשורש העניין לצורך האבחון המדויק ביותר של המטופל. ולבסוף, המתנה הכי גדולה שקיבלה במהלך התקופה היא ההכרות עם בן-זוגה, שגם הוא מטפל סיני, בוגר מכללת תמורות.

למאמרים שטליה כתבה:
 
 
 
 
תוכן מקצועי
 
הכנה למבחנים
תזונה סינית
צמחים
דיקור סיני
מקצועות המגע
גוף נפש
מידע קליני
ילדים
נשים
לימודי המשך
השמה מקצועית
פורום רפואה סינית
תמורות בקהילה
מדריך מטפלים
תמורות חדשות
אודות תמורות
 
 
לימודים בתמורות
 
:שם מלא  
:טלפון
:מייל
:תחום
:איזור
 
שלח

 
 
   
   
Copyright © 2024 Tmurot. v12.15.10
בניית אתר ו אחסון אתר: ווב דאטה קום  |  עיצוב אתר: ליעד שר  |  שיווק באינטרנט - דייז