לימודי רפואה סינית, שיאצו, טווינה ועיסוי. לפרטים והרשמה : ת“א: 03-6815996, חיפה: 04-8720492
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 

עמרי כהן - בוגר מסלול רפואה סינית, שיאצו וטווינה במכללת תמורות

 
 
כתבה זו עוסקת בדמותו ובהתפתחותו של מטפל, מורה ומרכז תחום המגע במרפאה המשלימה לילדים שבמרכז הרפואי בוולפסון. תמורות שמחה להציג ולפרגן.
 
 
מאת: תמורות
 
לאחר שחרורו מהצבא עבד עמרי כהן כמאבטח בגן ילדים, וחיפש את דרכו המקצועית.  היה לו ברור שעתידו יהיה בתחום טיפולי עם מגע ולבסוף הוא החליט ללמוד שיאצו. את לימודיו בתמורות הוא החל ב- 2002, ואחרי מספר שנים במסלול לימודי שיאצו, החל ללמוד גם טווינה, ולאחר מכן רפואה סינית. במקביל התפתח והתמחה בתחום הטיפול בילדים.
 
עומרי זוכר היטב את הלבטים שליוו אותו ואת המחקר היסודי שערך לפני שבחר בתמורות. כדי להגיע להחלטה מבוססת, הוא בירר בקופות החולים איזה מטפלים הם מעדיפים להעסיק והתשובות שקיבל הצביעו על הערכה מקצועית רבה לבוגרי תמורות. בנוסף, כאשר הוא ביקש מאנשי מקצוע להמליץ על בית הספר הטוב ביותר ושוב - הוא קיבל תשובות דומות.
 
שנות הלימודים נזכרים  כתקופה מאוד חווייתית. עולם לא מוכר נתגלה בפניו לראשונה ומונחים חדשים כגון צ'י, ג'ינג, שן, יין-יאנג ואחרים קיבלו משמעות עבורו. במהלך הלימודים נוכח עמרי שהוא רוכש כלי טיפולי אפקטיבי ועוצמתי. האווירה המשפחתית והמקצועית, האכפתיות והצוות האנושי הפכו את תמורות למקום שאהב אז, כמו גם היום כמטפל: "האנשים הם אלה שעושים את תמורות וזה כולל את צוות המזכירות, את המורים ואת ההנהלה".
 
אם צריך לבחור בדבר המשמעותי ביותר שקיבל עמרי בתקופת הלימודים, הרי זו השאיפה להיות מטפל מצוין ולשלב ידע מערבי וסיני כאחד. כבוגר תמורות הוא מעיד שלימודיו אפשרו לו להגיע לרמה מקצועית בה הוא גאה ויחד עם זאת למידה היא דרך חיים עבורו. לכן ממשיך ליישם את הגישה המיוחדת של המכללה שאומרת: "כמטפל מוטלת עליך אחריות כלפי אנשים אחרים שסומכים על עזרתך - אל תהיה יהיר, היה זהיר!".
עומרי התחיל לעבוד בבית חולים וולפסון בשנת 2004 במסגרת המרפאה המשלימה לילדים ובמקביל הוא מנהל קליניקה פעילה בהוד השרון. מעיד על עצמו שלמרות שהשקיע שנות לימוד רבות, הוא דואג להזכיר לעצמו שהוא עדיין לא יודע הכל. מאז סיום לימודיו הוא ממשיך להתפתח,  לחקור, להתחדש ולהרחיב את טווח המיומנויות הטיפוליות שלו.
עמרי מגשים את ייעודו המקצועי ביום יום ואוהב את הטיפול באנשים: "בעיני עזרה היא ערך הרבה יותר חשוב מרווח הכספי".
 
עומרי כהן מטפל ברפואה סינית בקליניקה שלו בהוד השרון, ובמרפאה המשלימה לילדים בבית חולים וולפסון. במקביל הוא חלק ממערך ההדרכה בתמורות בתחום טיפולי טווינה ושיאצו לילדים.
 
 
 
מאמרים נבחרים שעמרי כהן כתב:
הטיפול בפיסורה אנאלית על פי הרפואה הסינית
 
 
 
 
תוכן מקצועי
   
הכנה למבחנים
תזונה סינית
צמחים
דיקור סיני
מקצועות המגע
גוף נפש
מידע קליני
ילדים
נשים
לימודי המשך
השמה מקצועית
פורום רפואה סינית
תמורות בקהילה
מדריך מטפלים
תמורות חדשות
אודות תמורות
 
 
לימודים בתמורות
 
:שם מלא  
:טלפון
:מייל
:תחום
:איזור
 
שלח

 
 
   
   
Copyright © 2024 Tmurot. v12.15.10
בניית אתר ו אחסון אתר: ווב דאטה קום  |  עיצוב אתר: ליעד שר  |  שיווק באינטרנט - דייז