לימודי רפואה סינית, שיאצו, טווינה ועיסוי. לפרטים והרשמה : ת“א: 03-6815996, חיפה: 04-8720492
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 

לימודי טווינא

 
 
טווינא - תנועת האנרגיה מסלול לימודי טווינא (טווינה) במכללת תמורות הוא מהותיקים והמקיפים בארץ מ-1988. תמורות ידועה בזכות צוות המרצים המיומן והמקצועי שלה ובזכות המטפלים המקצועיים שהכשירה במשך השנים. לימודי טווינא כוללים התמחות קלינית שבמהלכה מתקיים מעקב אישי כך שכל תלמיד זוכה לחניכה אישית. כבר במהלך ההכשרה תלמידים מתחילים להשתלב ולטפל במוסדות שונים.
 
 
  
מאת: גיורא ליכט וד´´ר ניר עמיר
 

לימודי טווינא בתמורות

שלוחות בת"א ובחיפה.
29 שנים - הבית ללימודי רפואה משלימה

סמסטר אביב - להרוויח שנת לימוד
אתם לא חייבים לחכות עד שנת הלימודים הבאה





 
        אפשרות ללימודים גם בערב 
        הנרשמים למסלול לימודי טווינא מקבלים מלגה לקורס תזונה ותוספי מזון ללא תוספת תשלום
          מלגה זו מאפשרת לתלמיד המגמה לתת המלצות תזונה ברמה הגבוהה ביותר
         המכללה הותיקה בארץ - מאז 1988 
        יחס אישי בכיתות קטנות 
        התמחות קלינית בבתי חולים ובמרפאות של תמורות 
        צוות המרצים הותיק והמקצועי בארץ 
        המטפלים המבוקשים ביותר בקופות החולים 
        אפשרות להתמחות בסין

 טווינא (טווינה) - נושאים נבחרים לעיון
         
 
לפרטים נוספים - 
צור קשר  


 

מהי טווינא (טווינה)?

הטווינא היא שיטת טיפול וריפוי סינית אשר מהווה חלק אינטגראלי מהרפואה הסינית. הרפואה הסינית הינה רפואה הקיימת כ 3000 שנים וממנה ינקו תרבויות רבות את תורות הריפוי המזרחי לפני ששיטות אילו עברו למערב. שיטת הטיפול בטווינא מאופיינת בפעולת חיכוך שרירים וגידים. וידועה גם ברפואה הסינית כמניעה את הצ´י (האנרגיה) והדם לעבר הרקמה הפגועה. הגישה המערבית מייחסת לטיפול יכולת לטפל בצלקות והדבקויות ובכך להקל על כאבים. גישה טיפולית זו זוכה גם לכינוי - הפיזיותרפיה הסינית. הטווינא נחשבת לאחת השיטות היעילות ביותר בתחום הטיפול ברקמות חיבור רכות ובמחלות גידים ומפרקים. מרפאי טווינא מקצועיים נדרשים לידע מעמיק ברפואה סינית ומערבית ומיומנות בשיטות האבחון השונות של הרפואה הסינית.
 

מסלול לימודי טווינא של 'תמורות' שונה מכל מסלול לימודים אחר  



תוכנית הלימודים
מגוון שיטות הטיפול המקובלות בעולם המגע ברפואה הסינית מאפשר לבוגר מסלול לימודי טווינא בתמורות להתאים את שיטת הטיפול המתאימה ביותר לעצמו ואישיותו וצרכיו של המטופל. (בשל היותה של התוכנית משולבת עם השיאצו) היקף השעות הגדול בתכנית מאפשר העמקה בכל שיטה. כל שנה עומדת בפני עצמה לדרגת הכשרה בטיפול, כך יכול המטפל להכשיר את עצמו לאחת מההסמכות הבאות:  מטפל, דרגת מטפל מוסמך ומטפל מומחה. רכישת הידע המעשי והתפתחות רוחנית משולבת בתוכנית הלימודים. חשוב לציין כי הכשרת המטפל גם בתחומי הטיפול של השיאצו אינה נעשת עם תוספת עלות נפרדת
 
 
סטאז´
התלמידים בתמורות מתחילים את הסטאז´ במהלך  שנת הלימודים השנייה. מעקב אחר עשרות טיפולים ודיונים קליניים, מתחילים כבר בשלבים הראשוניים של הלימודים. סמסטר שלם ממהלך השנה השלישית מוקדש להכשרה מעשית על עשרות מטופלים הכוללים: טיפול מונחה במטופלים, עבודה אינטגרטיבית עם מטפלים בתחום הדיקור והצמחים, העברת סמינרים ודיונים קליניים וגיבוש הכלים לעבודה עצמאית.
 
 
תפיסה אינטגרטיבית
תכנית הלימודים של תמורות, בשלבי הלימוד הראשונים מבטיחה שילוב מלא בין הגישה הסינית לגישה המערבית. הלימודים מתקיימים כיחידת לימוד אחת משולבת ללא הפרדה בימי הלימוד. כך יכול המטפל ליצור בעתיד התאמת טיפול איכותית ומדויקת.
 
 
כיתות לימוד קטנות
תמורות כמוסד לימודים ותיק מתחייבת למספר קטן ומוגבל של תלמידים בכל כיתה. בתמורות לא מאחדים כיתות שונות לצורך לימודים תיאורטיים (לדוגמא: ברפואה מערבית או בתיאוריה הסינית). כל תחומי הלימוד (רפואה מערבית, רפואה סינית ועבודה מעשית) נלמדים במסגרת הפנימית של הכיתה, כמו גם שעורי התרגול והחזרה. בכל שיעור נמצאים שני מורים בכירים  וצוות מדריכים מסייע (מנחה על כל 2-3 מטפלים!), מה שמבטיח מעקב אישי ותמיכה מלאה בסטודנט (כל כיתה מהווה בית ספר בפני עצמו).
 
 
רמת הלימודים
צוות המדריכים בתמורות בתחום לימודי טווינא הוא המנוסה והוותיק בארץ (מאז שנת 1988). כל מורה עובר הכשרה ממושכת הכוללת קורס הדרכה מקיף ומספר שנות חפיפה עם מורים בכירים וותיקים. צוות האסיסטנטים עובר הכשרה ספציפית. מערכת פיקוח אישית הכוללת משובים ומעקב צמוד מבטיחה שכל מורה יכיר כל תלמיד בנפרד וידאג לצרכיו ולקידומו המקצועי.
 
 
כמות שעות לימוד
כמות שעות הלימודים בכל שנה הוא הגדול ביותר בישראל ומהגדולים בבתי הספר בעולם ומכיל 500 ש"ל.  סה"כ  1500 ש"ל במסלול הרב שנתי. את תוכנית הלימודים מלווה צוות הדרכה מנוסה ובעל וותק, ספרים וחוברות לימוד מסודרים ואתר אינטרנט מקצועי ותומך. תכנית לימודים זו היא המקיפה ביותר (אך לא היקרה ביותר) וכן היחידה המכשירה את המטפל בתחומי המגע העיקריים שעל פי הרפואה הסינית.
 
 
תנאי לקבלה
ראיון קבלה
והצהרת בריאות
בחודש הראשון ללימודים יכול הסטודנט להודיע על הפסקת הלימודים מכל סיבה ולקבל החזר כספי למעט עלות החודש הראשון ללימודים
 
 
אווירת הלימודים
ומעבר לכל - אווירת הבית המשפחתית הידועה של תמורות, על צוות ההוראה, צוות המזכירות התומך והמלווה, והשאיפה למצוינות ולהצלחה של כל תלמיד ותלמיד
 
 
מדור השמת בוגרים
מדור השמת הבוגרים עוזר לבוגר המסיים את תוכנית הלימודים ומקשרת בינו לבין מחלקות כוח אדם בקופות החולים ומרכז הספא וקליניקות פרטיות. זאת מאחר שהכשרתו כמטפל בטווינא או שיאצו לדרגת מומחה מאפשרת לעבוד בקופות החולים בתי החולים וכו´. בוגרי מסלולי הלימוד בתמורות מבוקשים מאד ע"י רכזי כוח אדם בגלל איכותם המקצועית והיקף הכשרתם.
 
 
 
מטפל טוב מתחיל בסטודנט שטוב לו
 

 
 
לפרטים נוספים - צור קשר 






למידע נוסף   

למידע אודות מסלול לימודי רפואה סינית  בתמורות
למידע אודות מסלול לימודי שיאצו או אודות קורס שיאצו בתמורות
למידע אודות מסלול לימודי דיקור סיני בתמורות
למידע אודות קורס עיסוי בתמורות
 
 
 
  
 
 
 
תוכן מקצועי
 
הכנה למבחנים
תזונה סינית
צמחים
דיקור סיני
מקצועות המגע
גוף נפש
מידע קליני
ילדים
נשים
לימודי המשך
השמה מקצועית
פורום רפואה סינית
תמורות בקהילה
מדריך מטפלים
תמורות חדשות
אודות תמורות
 
 
לימודים בתמורות
 
:שם מלא  
:טלפון
:מייל
:תחום
:איזור
 
שלח

 
 
   
   
Copyright © 2024 Tmurot. v12.15.10
בניית אתר ו אחסון אתר: ווב דאטה קום  |  עיצוב אתר: ליעד שר  |  שיווק באינטרנט - דייז