לימודי רפואה סינית, שיאצו, טווינה ועיסוי. לפרטים והרשמה : ת“א: 03-6815996, חיפה: 04-8720492
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 

מכתב למנויים - הכנה למבחנים ברפואה סינית ומערבית

 
 
לימודים ברמה אקדמאית תמורות השיקה מנוע איכותי וחווייתי של מבחני הכנה לבחינות של המרכז. מבחני ההכנה נערכים און-ליין, וניתן ללמוד מהם רבות על הרפואה הסינית. ממנוע זה יכולים ליהנות כל משתמשי הרשת, אך בעיקר תלמידי הרפואה הסינית. בכתבה זו כלול גם מכתב הכולל פנייה לכלל המנויים. מנוע זה יכול לשמש גם מטפלים וסטודנטים מעולם השיאצו, הנטורופתיה, סיעוד ורפואה, המעוניינים לתרגל עצמם לידע כללי ולקראת בחינות.
 
 
  
מאת: צוות ההדרכה של תמורות
 
ליצירת קשר איתנו

 

הכנה למבחנים הארציים ולמבחנים פנימיים לתלמידי מסלול לימודי רפואה סינית 

מומלץ ברשת

תמורות, המרכז ללימודי רפואה משולבת, גאה להציג באתר האינטרנט שלה ברשת, מנוע איכותי וחווייתי של מבחני הכנה לבחינות של המרכז. מבחני ההכנה נערכים און-ליין, וניתן ללמוד מהם רבות על הרפואה הסינית. ממנוע זה יכולים ליהנות כל משתמשי הרשת, אך בעיקר תלמידי הרפואה הסינית בישראל. מנוע זה מומלץ גם למעוניינים לתרגל עצמם בתחום השיאצו-טווינה או ברפואה מערבית ותזונה (לאחיות, נטורופתים וכו´)

הסטודנטים לרפואה משלימה שואפים להכין את עצמם היטב לקראת מבחני הגמר הארציות ברפואה סינית. לשם כך, השיק מרכז תמורות, המרכז ללימודי רפואה משולבת, מדור מיוחד באתר האינטרנט שלו. המדור נותן סיוע בהכנה למבחנים במשך שנות הלימודים ובבחינות הגמר. במדור ´הכנה למבחנים´ יכולים הסטודנטים להתכונן בזמנם החופשי לתקופת המבחנים. כל מבחן מכיל, בממוצע, בין 20 ל- 60 שאלות ותשובות מפורטות בהתאמה. הסטודנטים ומתעניינים אחרים יכולים להשיב על השאלות און-ליין ולקבל תשובות מיידיות עם תום המבחן.

מדור הבחינות מכיל כאלפיים שאלות המרוכזות במבחנים הבנויים בשיטה האמריקאית בו נדרש הנבחן לסמן את התשובה הנכונה. לאחר שסיים את המבחן, ניתן לקבל את הפיתרונות און-ליין עם הסברים לתשובות. אתר תמורות ממשיך להוסיף מאות שאלות תרגול מידי שנה ובעיקר סביב מועד המבחנים הארציים. הנושאים העיקריים הנשאלים בבחינות ובמדור:
- דיקור סיני - אנטומיה טופוגרפית, תפקודים וקומבינציות
- פיזיולוגיה סינית - פילוסופיה, אבחון ואסטרטגיות טיפול
- רפואה מערבית - מחלות, אבחנה מבדלת והטיפול בהן
- תזונה משולבת - תזונה מערבית וביוכימיה, תזונה סינית ואנרגטיקה
- צמחי מרפא - בודדים, פורמולות, סיפורי מקרה, אינטראקציות עם תרופות
- שיאצו טווינא - תיאורי מקרה, אסטרטגיות טיפול, מוקסה וכוסות
- מקרים קליניים - מצבים קליניים מגוונים בראיה משולבת
- מדעי יסוד - אנטומיה ופיזיולוגיה, אפידמיולוגיה ושיטות מחקר

ניתן לפתור כל מבחן רק פעם אחת. לאחר הקשת ´הצג תוצאות´ לא ניתן לחזור על אותו מבחן פעם נוספת [אך כן להביט בתשובות המפורטות]. פעולה זו נועדה לעודד את המתרגלים להשקיע ברצינות לפני פתרון המבחן, ובמידת הצורך, להעמיק ולברר היטב לפני המענה על השאלות. כדאי להיכנס למדור ולהתרשם מהמבחן לדוגמא:
הכנה לבחינות


בשנים האחרונות חל גידול מרשים בדרישה לטיפולים ברפואה הסינית. כעשרים אחוז מכלל המבקשים לקבל טיפולים [1.7 מיליון מטופלים ברפואה משלימה בישראל] פונים אל הטיפול ברפואה סינית, אשר מובילה כיום את הרפואה המשלימה. הדרישה הגבוהה לריפוי המשלים דורשת התייחסות רצינית להכשרת מטפלים איכותיים. זו השנה השנייה  האגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי מקיימת מבחני הסמכה ארציים בו נדרשים כל בוגרי המסלולים בבתי הספר לרפואה סינית לעמוד בדרישות ההסמכה.


כדי לדעת בסבירות גבוהה שתשובותיך נכונות בכל השאלות לא כדאי להסתפק בבדיקה אם התשובה נכונה או לא, אלא כדאי גם לקרוא את התשובה המפורטת. התשובה המפורטת מדייקת ועוקפת טעויות הקלדה אקראיות או טעויות הזנה במערכת .
עם זאת, במערכת של כל כך הרבה שאלות לא יתכן שלא תהינה פה ושם טעויות. מדובר על טעויות בודדות לעומת נפח כה גדול של שאלות. יצוין כי עלות מנוי במערכת דומה היא לפחות 650$ לשלושה חודשים בלבד! המערכת האמריקאית חסרת תשובות מפורטות שניתן ללמוד מהן וכוללת רק תשובה לקונית של נכון או לא נכון. 
ניתן לבדוק זאת כאן.
המערכת מכילה גם שאלות ממוקדות בנושאים קליניים. למשל מבחנים בנושאים סיניים ספציפיים כמו מחלות ילדים, בעיות נוירולוגיות, בעיות פסיכיאטריות ועוד. במהלך השנה האחרונה המערכת התרחבה גם למדעי יסוד ולנושאים המשמשים תלמידים משנת לימודיהם הראשונה בשיאצו או ברפואה סינית.
אם בכל זאת נתקלתם בשגיאה במערכת המבחנים נשמח אם תשלחו לנו את שם המבחן, מספרו ומספר שאלה, דרך יצירת קשר באתר תמורות ואנו נתקן זאת ללא דיחוי.
אנו מקווים להמשך נוכחותכם במנוע ההכנה לבחינות ולכל הערה או רעיון תורם מצדכם.


בהצלחה לכל התלמידים והבוגרים
ולנרשמים למבחן הארצי – להתראות בימי ההכנה
צוות ההקמה - תמורות

למידע נוסף   
למידע אודות מסלול לימודי רפואה סינית  בתמורות
למידע אודות התכנית המשולבת ברפואה סינית (נטורופתיה סינית) לימודי רפואה משלימה
למידע אודות מסלול לימודי דיקור סיני   בתמורות
למידע אודות מסלול לימודי שיאצו  בתמורות
למידע אודות מסלול לימודי טווינא בתמורות
 


חומר זה מוגש כשירות ע´י צוות ההדרכה של תמורות. © Tmurot
חומר זה אינו מהווה המלצה או הנחייה רפואית והוא נועד לשירות המטפלים והרופאים ולידע כללי בלבד.

 
  
 
 
 
תוכן מקצועי
 
הכנה למבחנים
תזונה סינית
צמחים
דיקור סיני
מקצועות המגע
גוף נפש
מידע קליני
ילדים
נשים
לימודי המשך
השמה מקצועית
פורום רפואה סינית
תמורות בקהילה
מדריך מטפלים
תמורות חדשות
אודות תמורות
 
 
לימודים בתמורות
 
:שם מלא  
:טלפון
:מייל
:תחום
:איזור
 
שלח

 
 
   
   
Copyright © 2024 Tmurot. v12.15.10
בניית אתר ו אחסון אתר: ווב דאטה קום  |  עיצוב אתר: ליעד שר  |  שיווק באינטרנט - דייז