לימודי רפואה סינית, שיאצו, טווינה ועיסוי. לפרטים והרשמה : ת“א: 03-6815996, חיפה: 04-8720492
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 
 

סיפור בוגרת - אפרת קרני - רפואה סינית, שיאצו וטווינה בתמורות

 
 
כתבה זו עוסקת בדמותה ובהתפתחותה של מטפלת העוסק, בשיאצו ודיקור סיני. תמורות שמחה להציג ולפרגן.
 
 
מאת: תמורות
 
אפרת קרני בוגרת מסלול לימודי רפואה סינית (2007) התמחתה לאחר מכן 4 חודשים בבית חולים בשנחאי המשלב רפואה סינית עם מערבית ומאז מתמקדת בעיקר בהכנת נשים ללידה, בליווי הלידה ובטיפול ביולדת ובילד אחריה.
בנוסף היא מטפלת בבעיות אורתופדיות ונוירולוגיות ובשחיקת  מיתרי הקול של זמרים. כיום היא בעלת קליניקה שנמצאת בביתה, בישוב צור יצחק.
 
אפרת מספרת על תחילת דרכה: "יש לי BA בלימודי מזרח-אסיה ומדע המדינה. כדוברת השפה הסינית עבדתי אחרי תקופת האוניברסיטה (בשנת 2000), בחברת הייטק במכירות לאזור אסיה-פסיפיק. יום אחד העניקה החברה צ'ופר מיוחד לעובדים והזמינה למשרדים מטפלת בשיאצו. קיבלתי טיפול קצר והרגשתי שזה מה שחסר בחיי. אותה מטפלת המליצה על תמורות וכך הגעתי למכללה ללימודי שיאצו וטווינה".
 
ב-2003 אפרת המשיכה למסלול לימודי רפואה סינית ושוב בחרה בתמורות בעיקר בזכות הדגש המיוחד בתכנית הלימודים על רפואה מערבית. לדבריה: "אם לא נכיר את הטרמינולוגיה הרפואית-מערבית לא נוכל להבין את הדרך שעבר המטופל עד שהגיע לקליניקה שלנו".
"גם לימודי פורמולות צמחים הם משהו ייחודי לתמורות. זהו נושא סבוך ומורכב שמטפלים רבים מעדיפים בכלל לא להיכנס אליו. לדעתי, בגלל שפורמולות יכולות לקדם את המטופלים בצורה משמעותית, כל מטפל ברפואה סינית חייב להכיר היטב את הנושא. אני מרגישה שבזכות הידע המעמיק שקיבלתי אני שולטת בנושא, מיישמת את הידע ולכן מברכת יום יום על הבחירה שעשיתי לפני עשר שנים".
 
מתקופת הלימודים זוכרת אפרת מורים שהיו משכמם ומעלה "האורים והתומים של תחום הרפואה הסינית בישראל". על רקע האווירה החמה בתמורות והפרגון נוצרו גם חברויות חדשות "בשתי הלידות האחרונות נכחו, בנוסף לבעלי, גם שתי חברותי מהלימודים ומאוד הקלו עלי בעזרת שיטות סיניות". זכורים לטובה גם קורסים מעניינים, המון הנאה ורצון עז להמשיך ללמוד ולספוג כמה שיותר ידע. היא מספרת שמרוב התלהבות המשיכה להגיע לאחר סיום הלימודים להרבה קורסים משלימים והתקשתה להיפרד מהתקופה הסטודנטיאלית.
 
אפרת מעידה שבעקבות הלימודים השתנתה נקודת מבטה על המון תחומי חיים, על תזונה, התנהגויות, מערכות יחסים ועוד. "החיים פשוט משתנים. אפילו בעלי התחיל בשלב מסוים לדבר במונחים סיניים וכאשר הוא רואה למשל בפארק אדם כועס הוא מציין שיש לו 'חום פנימי'... או 'צ'י תקוע'...".
 
בעבודתה כמטפלת ברפואה סינית שואפת אפרת קרני להיות הכי מקצועית . גישה זו מתבטאת בשיטות עבודתה: בקביעת מדדי הצלחה, מטרות, תכנית טיפולים ולוחות זמנים. אם הטיפול לא עומד ביעדים, משנים אסטרטגיה או מסיימים. הגישה הסינית מתייחסת לרפואה סינית כאל שיטה יישומית שעובדת. לא מדובר בטיפולי ספא מפנקים, נרות ריחנים, שמנים ואווירה מיסטית אלא בפרקטיקה שמטפלת ביעילות בגוף. "המסר שספגתי בתמורות ושכיום חשוב לי להעביר למטופלים שלי הוא: רפואה סינית עושה את העבודה, לכן אנחנו כאן כדי לקבל תוצאות!".
 
 
אפרת קרני, 054-5428407
 
 
 
 
תוכן מקצועי
 
הכנה למבחנים
תזונה סינית
צמחים
דיקור סיני
מקצועות המגע
גוף נפש
מידע קליני
ילדים
נשים
לימודי המשך
השמה מקצועית
פורום רפואה סינית
תמורות בקהילה
מדריך מטפלים
תמורות חדשות
אודות תמורות
 
 
לימודים בתמורות
 
:שם מלא  
:טלפון
:מייל
:תחום
:איזור
 
שלח

 
 
   
   
Copyright © 2024 Tmurot. v12.15.10
בניית אתר ו אחסון אתר: ווב דאטה קום  |  עיצוב אתר: ליעד שר  |  שיווק באינטרנט - דייז